Aktualności z Gminy Niebylec
SPOTKANIE INFORMACYJNE Z MIESZKAŃCAMI - "CZYSTE POWIETRZE"
- mlenart
W dniu 15 sierpnia 2021 r. w godzinach 16-18 na Dożynkach Gminnych w Gwoźnicy Górnej(plac sportowy przy Szkole Podstawowej) w ramach organizacji spotkania informacyjnego w związku z Programem Czyste Powietrze będą prowadzone konsultacje przybliżające Mieszkańcom warunki dofinansowania.
Zapraszamy!
Program Operacyjny Pomoc Żywnościowa 2014-2020 Podprogram 2020
- mlenart
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Niebylcu informuje, że w dniach od 20 do 31 sierpnia 2021 r. w godzinach od 9.00 do 10.30 będą wydawane artykuły żywnościowe, po wcześniejszym zakwalifikowaniu osoby lub rodziny.
Do otrzymania pomocy żywnościowej uprawnione są osoby posiadające skierowania wydawane przez GOPS Niebylec oraz osoby aktualnie kwalifikowane przez GOPS Niebylec. Pomoc mogą otrzymać osoby/rodziny znajdujące się w najtrudniejszej sytuacji (np. ubóstwo, sieroctwo, bezrobocie, niepełnosprawność, długotrwała lub ciężka choroba) oraz których dochód nie przekracza 220% kryterium dochodowego uprawniającego do korzystania z pomocy społecznej, czyli w przypadku osoby samotnie gospodarującej 1 542,20 zł, oraz w przypadku osoby w rodzinie 1 161,60 zł.
Kontakt telefoniczny: 17 2773 046, 531 982 416.
UCHWAŁA ANTYSMOGOWA DLA PODKARPACIA
- mlenart
Od 20 lipca w Urzędzie Gminy Niebylec został utworzony punkt konsultacyjno-informacyjny programu Czyste Powietrze czynny w każdy wtorek i czwartek 10:00 do 15:00 (pok. nr 17).
Kontakt:
tel. 726 360 420
„Czyste Powietrze” w Gminie Niebylec
- mlenart
Informujemy, że od 20 lipca 2021 r. w Urzędzie Gminy w Niebylcu działa Punkt Konsultacyjny Programu „Czyste Powietrze”, w którym mieszkańcy gminy mogą uzyskać niezbędne informacje o Programie oraz skorzystać z bezpłatnej pomocy w przygotowaniu wniosku o dofinansowanie.
Punkt mieści się w budynku Urzędu Gminy w Niebylcu, 38-140 Niebylec 170, poj. Nr 16, czynny we wtorki i czwartki w godzinach 10:00-15:00.
Zapraszamy !!!
Dobry Start – 300 plus
- mlenart
Od roku szkolnego 2021/2022 za przyznanie i wypłatę środków dla uczniów rozpoczynających rok szkolny odpowiada Zakład Ubezpieczeń Społecznych.
Wnioski można złożyć wyłącznie drogą elektroniczną – za pośrednictwem portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE ZUS), portalu Emp@tia lub przez bankowość elektroniczną. Każda osoba, która złoży wniosek o świadczenie z programu Dobry Start (także przez bankowość elektroniczną lub portal Emp@tia), znajdzie wszystkie informacje na temat tego wniosku i jego obsługi na portalu PUE ZUS (status obsługi wniosku, szczegółowe informacje o świadczeniu).
Na portalu PUE ZUS znajdzie się też cała korespondencja z ZUS w sprawie wniosku o świadczenie (wezwanie do uzupełnienia wniosku lub załączników, informacja o przyznaniu świadczenia, decyzja odmawiająca przyznania świadczenia).
Świadczenie z programu Dobry Start będzie wypłacane wyłącznie na rachunek bankowy. Jeśli ktoś jeszcze nie ma rachunku, a chce wnioskować o tzw. 300 plus, powinien go założyć.
Strona 53 z 109