Wójt Gminy Niebylec ogłasza nabór na Konserwatora oczyszczalni ścieków. Nabór zostanie zakończony 29.11.2024, rozpoczęcie zatrudnienia w oparciu umowę o pracę planowane od 1.01.2025.

Wymagania wobec kandydata:

  • Obywatelstwo polskie lub państwa członkowskiego UE lub innego państwa, którego
    obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego,
    przysługuje prawo zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
  • Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • Wykształcenie min. zasadnicze zawodowe, mile widziane średnie techniczne (preferowane kierunki: elektryk, elektrotechnik lub automatyk),
  • uprawnienia SEP do 1kV,
  • Prawo jazdy kat. B, mile widziane prawo jazdy kat. B+E, T,
  • Umiejętność obsługi komputera,
  • Gotowość do pracy w zmianowym systemie czasu pracy obejmującym również soboty,
    niedziele i święta,
  • Gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • Stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na oczyszczalni ścieków oraz przepompowni.
  • Podstawowy zakres obowiązków na zajmowanym stanowisku:

Podstawowy zakres obowiązków na zajmowanym stanowisku:

  • Nadzorowanie procesów technologicznych oczyszczania ścieków,
  • Kontrola i obsługa urządzeń technologicznych oczyszczalni ścieków,
  • Konserwacja oraz naprawy maszyn i urządzeń oczyszczalni ścieków,
  • Obsługa punktu zlewnego,
  • Kontrola i obsługa sieci kanalizacji sanitarnej,
  • Kontrola i obsługa urządzeń pompowni ścieków,
  • Przestrzeganie zasad BHP na stanowisku pracy.
  • Pielęgnacja zieleni oraz koszenie trawy na obiektach oczyszczalni i pompowni ścieków,
  • Obsługa kojca dla bezdomnych zwierząt mieszczącego się przy Oczyszczalni Ścieków,
  • Wyłapywanie z terenu Gminy zwierząt bezdomnych,
  • Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych

Informacje dodatkowe:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • planowana data zatrudnienia: 01.01.2025 r.

Wymagane dokumenty:
Życiorys (CV) opatrzony klauzulą:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)"

W przypadku zaproszenia na rozmowę rekrutacyjną prosimy o zabranie dokumentów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.

Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach osobiście w Urzędzie Gminy Niebylec, 38-114 Niebylec 17, pok. nr 2 (sekretariat) lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: "Nabór na konserwatora oczyszczalni" w terminie do dnia 29.11.2024r. (decyduje data wpływu)

Dodatkowe informacje:
O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie,

Klauzula informacyjna dla kandydata - Zgłoszenia naruszeń prawa
W związku z procesem rekrutacji informujemy, że w Urzędzie Gminy Niebylec obowiązuje Wewnętrzna procedura zgłoszeń naruszeń prawa podejmowania działań, która jest dostępna na stronie BIP Urzędu Gminy Niebylec w zakładce "Urząd Gminy – Ochrona sygnalistów zgłaszających naruszenia".